روز گذشته هیئت مدیره جامعه سردفتران و دفتریاران استان یزد با آقای علی کریمی سرپرست جدید اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد دیدار نمود در این جلسه دبیر جامعه با عرض تبریک به مناسبت انتخاب ایشان بعنوان سرپرست اداره کل و آرزوی توفیق روز افزون در ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم اظهار امیدواری کرد تعامل اداره کل با جامعه سردفتران و خانواده بزرگ سردفتری استمرار داشته و با مساعدت و همکاری مدیریت ثبت مشکلات و معضلات این حرفه یکی بعد از دیگری رفع و همگی در کنار هم در پیشبرد اهداف و خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع دست یاری و مساعدت دهیم

آقای کریمی نیز ضمن تشکر از اعضای هیئت مدیره جامعه یزد در خصوص لزوم به روز شدن دفاتر و رسیدن به اهداف برنامه پنجم و ثبت انی سخنانی ایراد نمود و دستیابی به اهداف تعیین شده را نیازمند همکاری همه جانبه مجموعه ثبتی و دفاتر اسناد رسمی دانست ... آقای کریمی در ادامه از عملیاتی شدن پروِژه استعلام الکترونیکی خبر داد و اعلام نمود بررسیهای لازم جهت تکمیل زیرساختها انجام و در هفته اتی چند دفتر اسناد رسمی بعنوان پایلوت آغازگر این حرکت خواهند بود و امیدواریم بتوانیم خیلی سریع به صدرصد ظرفیتها برسیم

سپس مشکلات دفاتر در خصوص تقسیم اسناد و وضعیت بانکهای دولتی و خصوصی و نگرانی سران دفاتر از وضعیت فعلی سیستم پرداخت الکترونیکی و لزوم رفع سریع آن از طرف اعضای هیئت مدیره مطرح شد که آقای کریمی قول پیگیری و حل آن از طریق اداره کل و سازمان ثبت را در حد توان را داد و مقرر شد عیوب سیستم پوز به اداره کل ارائه شود .. و موضوع تقسیم اسناد و راهکارهای عملی آن به جلسات بعدی موکول گردید